יום שבת, 18 בינואר 2014



פרק 2- המשפחה

במשפחה המצומצמת אנחנו חמישה נפשות- אבא, אמא, אחות גדולה, אח אמצעי ואני :)

ההורים -
אבא-
לאבא שלי קוראים סמי והוא בן 58 (בפברואר 59).
הוא נולד בתאריך-10.2.1955 ביום שלישי, ההורסקופ העברי הוא דלי וההורוסקופ הסיני הוא סוס.
אבא שלי נולד במרוקו ועלה לארץ בגיל שלושה חודשים עם כל המשפחה שלו, אמא קלרה ואבא יעקוב (שאת שניהם לא זכיתי לראות מעולם) ושמונה אחים, ארבעה בנים- אשר, דוד (דדה), מאיר והוא. וארבע בנות- שושנה (שושי), טובה, אביבה ופרלה.
אבי גר בקריית שמונה עד שהוא התחתן עם אמא שלי.
אבי שירת בצבא כחשמלאי וגם היום הוא עובד בתור חשמלאי ומכונאי לכלי רכב.
כשהיה קטן הוא נהג ללכת לדוג מידי שבוע עם אביו (סבא יעקוב) לדיג, בדרך כלל זה היה ביום שישי אבל לפעמים הם היו הולכים בימים אחרים. זה היה משהו שהוא אהב מאוד וכך גם עשה איתי, כשהייתי קטנה יותר היינו הולכים לדוג בימי שישי משעה 13:00 - 16:00 ולפעמים גם יותר..
הדיג הוא בילוי שמזכיר לו משפחה, חברות ושלווה. לפעמים כשעצוב, משהו לא הולך טוב, כשיש עצבים או כל מיני דברים שמקשים עליו ועל שלוותו הוא הולך לדוג או מדבר וחושב על זה.
המאכל האהוב על אבא שלי הוא : מרק
התחביבים של אבי הם : לשחות, לישון, לטפח את הגינה, לדוג, לשחק כדורגל, לשיר ולנגן בגיטרה.
בערך כשהיה בן 12 הוא בנה לעצמו גיטרה והתחיל ללמוד לנגן בעצמו ולבסוף קיבל עזרה מחבר שלימד אותו.
תכונות אופי- מצחיק, חכם, אוהב צדק, אדם שלוו, נחמד, אדיב, אוהב לתת, ותרן, גאון במתמטיקה ואוהב.
הדברים שהכי חשובים לאבי הם כבוד, בריאות ומשפחה.

אמא-
לאמא שלי קוראים רחלי והיא בת 53 (בינואר 54).
היא נולדה בתאריך- 25.1.1960 ביום שני, אבן המזל שלה היא גרניט, ההורוסקופ העברי הוא דלי וההורוסקופ הסיני הוא ארנבת.
אמי נולדה בישראל וגדלה כל חייה בעיר גבעתיים עד שהתחתנה עם אבי ושניהם עברו לתל-אביב.
לאמא שלה קוראים לאה ולאביה קראו חיים (סבתא לאה עדיין חיה אבל את סבא חיים מעולם לא ראיתי).
לפני עשרים שנים אמא שלי הייתה בנקאית וכיום היא קוסמטיקאית, בונה ציפורניים ומאפרת מקצועית.
אמא שלי הייתה בקורס לאיפור מקצועי בתחום ה- "fashion" אצל נטשה דנונה עד לא ממזמן.
התחביבים של אימי הם : לאפר ולרקוד.
מאז שאמי הייתה קטנה היא עסקה באומנות, ציור וריקוד.
היא ציירת מעולה, מבחינתי היא אומנית וכיום היא מראה את זה בכישורי האיפור. כשאמי הייתה קטנה אביה (סבא חיים) הכיר לה את כל העדה הספרדית, חשף בפניה מוסיקה ספרדית, ריקודים ספרדיים, אוכל ספרדי, פולקלור ספרדי, הכל ספרדי! היא הייתה ניגשת לסלון ומפעילה אתה רדיו על התחנה הלטינית ורוקדת לצלילי המוסיקה הנעימה. כמובן שכשאני נולדתי היא חלקה איתי את אהבת חייה (לא אבא שלי במקרה הזה) - המוסיקה הספרדית. נרשמתי בזכותה לחוג פלמנקו (שרבים טועים אבל זה לא רק ספרדי) והלכתי בעקבותיה ובעקבות אביה הספרדי.
תכונות האופי של אימי : חכמה, אוהבת לעזור, שקדנית, חרוצה, אדיבה, גאונה בעברית, נחמדה והיא עושה את הכל עד הסוף.
הדברים שחשובים לאימי יותר מכל דבר בעולם הם : המשפחה, בריאות והצלחה.


רחל וסמי 3>






THE END :)


תגובה 1:

  1. אור,
    כתבת יפה ובקצרה על כל אחד מבני המשפחה.
    כמו כן הוספת תמונות מתאימות . נהדר!
    יש מקום להרחיב מעט ולספר חוויות הזכורות להם מילדותם, הוואי משותף לבני המשפחה, הקשרים שלך עם כל אחד מהם ועוד.
    בהצלחה!
    אורלי

    השבמחק