יום שני, 16 בדצמבר 2013

פרק ראשון - על עצמי

פרק ראשון- על עצמי

שמי אור אפריאט ואני בת 13, נולדתי ביום שני, שנת 2000 בתאריך ה-11 לדצמבר, בשעה- 11:16 בבית החולים בלינסון שבפתח תקווה.
כשנולדתי משקלי היה כ- 2.650 והמילה הראשונה שאמרתי הייתה "אבא".
הורי החליטו לקרוא לי בשם "אור" מכיוון שכשנולדתי הבאתי אור וברכה לחייהם ובנוסף נולדתי בחג החנוכה המכונה גם "חג האורים" ומעבר לכך הם אהבו את השם הזה.


 ההורוסקופ העברי שלי הוא קשת, ההורוסקופ לפי השנה הסינית הוא דרקון, העץ שמייחד אותי הוא אלה לבנה ואבן המזל שלי בצבע סגול וטורקיז.

אני בגובה 1.60, צבע העניים שלי הוא חום, יש לי שיער ארוך, גלי בצבע חום-זהב.
אני לומדת בחטיבת הביניים "גוונים" ראש העין, יש לי שלושה חתולים ששמם: פנאלופי, ג'ינג'ר וצ'וקי, יש לי כלבה ששמה הילי אבל אני מכנה אותה כ- "שולה" או "קושית" כי פעם הייתי אומרת על כל כלב שהוא "קוש-קוש".
אנחנו במשפחה חמישה נפשות- אמא ששמה רחלי, אבא ושמו סמי, אחות גדולה ושמה מיה, אח אמצעי ושמו רועי, ויש אותי, הילדה הקטנה :)
בתור ילדה קטנה אני זוכרת שתמיד הייתי קופצת על אבא שלי והוא היה מרים אותי, מגלגל אותי ומקפיץ אותי באוויר, שמבחינתי היה מאוד משעשע.
אני ואבי היינו נוהגים לשחק כדורגל ביחד בכל הזדמנות אפשרית, לצחוק, לעשות מבטאים ולהעמיק את הידע בשאלות, במשחקים, ברעיונות ובדמיונות.
גם עם אמי הייתי משתעשעת המון, היינו מכינות עוגות ביחד, הולכות לקניונים וכל מיני מקומות אפשריים.

שאיפותיי לעתיד הן להצליח בלימודים, להיות זמרת, רקדנית ושחקנית, ושיהיה לי תואר בעריכת דין או פסיכולוגיה.

תחביבים
התחביבים שלי הם שירה, ריקוד, משחק, צפייה בסרטים ולדבר אנגלית.
אני רוקדת מאז שאני זוכרת את עצמי, זה התחיל כשהיה שיר ברדיו של קיילי מינוג "can't get you out of my head", כשאחזתי בשולחן והתחלתי לרקוד ולקפץ מצד לצד. באותו רגע אני ומשפחתי הבנו שאני רוצה לרקוד והלכתי לחוג בלט בפעם הראשונה בגיל שלוש.
מאז המשכתי בחוגי הריקוד ועד היום אני רוקדת ומתכוונת להמשיך לרקוד. רקדתי כמעט כל סוג ריקוד אפשרי שאני מכירה: בלט קלאסי, מודרני, פלמנקו, ג'אז, היפ-הופ, ריקודים לטיינים (סלוניים), זומבה, ריקודי בטן ועוד... רקדן ההיפ-הופ האהוב עלי הוא יונתן ידייקין. 
חוץ מזה אני שרה הרבה, אמנם הייתי בשיעורים לפיתוח קול רק במשך שנה אחת אך אני שרה בכל הזדמנות אפשרית וגם הייתי במקהלת בית הספר היסודי. הזמרת האהובה עליי היא אדל וסוגי המוסיקה האהובים עליי הם רוק ופופ, להקות הרוק האהובות עלי הם: Green day, BVB.
תחביב המשחק שלי הוא תחביב שונה ומיוחד, אני לא מפתחת אותו אבל אני עושה דמויות, מבטאים, פרצופים, דרמות וחיקויים בבית או בפני חברים בלבד.
הסרט האהוב עליי הוא "דמדומים" ("the twilight saga") והשחקנים האהובים עלי הם : טיילור לאוטנר, קריסטן סטיוארט, רוברט פטינסון, אשטון קוצ'ר ולוסי הייל.
אני אוהבת מאוד אנגלית, אפשר להגיד שזו השפה האהובה עלי ואני גם מאוד טובה בה, אני יודעת לדבר אנגלית שוטף וזה כמעט כמו שפת אם בשבילי...אני מדברת הרבה מאוד באנגלית. כשאני עצובה מנחם אותי לחשוב באנגלית ולדבר לעצמי באנגלית. יש לי מבטא אמריקאי/אנגלי מעולה ואני משתמשת בו כל הזמן.

הערצה
אני מעריצה באופן יוצא דופן את טיילור לאוטנר, קריסטן סטיוארט ורוברט פטינסון שהם כוכבי סגאת דמדומים, אני יודעת עליהם המון, רואה את הסרטים עשרות פעמים, יש לי 3,598 תמונות רק שלהם! והייתי שמחה לפגוש אותם ולדבר איתם על נושאים מסוימים ולקבל מהם השראה יותר ממה שהם נותנים לי כרגע. 


המאכלים האהובים עליי הם סושי והמבורגר... אבל סושי בעיקר (;

תכונות
תכונות האופי שמאפיינות אותי הן: אכפתיות, מתחשבת, מצחיקה, זורמת, כריזמטית, ספונטנית, חרוצה, תחרותית, ספורטיבית, רגישה לאחרים, עוזרת לזולת, משוגעת ו "אמא" או "פסיכולוגית" שככה כל חבריי נהגו לקרוא לי מכיוון שפתרתי להם כל בעיה ודאגתי תמיד.
למרות התכונות הללו, קיימות בי גם תכונות שליליות כי הרי אין אנשים מושלמים בעולם, והתכונות הם: שתלטנית, לפעמים מתערבת כשלא צריך, ווכחנית וצעקנית.   

חבריי הטובים ביותר הם: מעיין אברמוביץ', אור אדר, רעות אייזנר, תמר זוהר, טל צדוק, דניאל גיל, איתי דוד ומעיין שרון.

בת מצווש :) 
עשיתי בת מצווה בשנה שעברה בתאריך ה- 19.12.2012 במועדון אלור (ALOR) שבהרצליה פיתוח, היה לי ממש כיף! אני חושבת שזה היה הערב הכי טוב שהיה לי בחיים!!!
אפילו מהבוק של הבת מצווה נהנתי, ואני חייבת להגיד שאני לא אוהבת להצטלם במיוחד...
עשיתי את הבוק בתל-אביב במקום שנקרא ODM- one day modle .
לקראת הבת מצווה הלכתי לאולפן הקלטות והקלטתי את השיר "someone like you" של אדל.

סדר היום של החוגים שלי:

יום ראשון-
לימודים עד 14:30
חוג ג'אז מודרני- להקת תזוזה משעה- 15:15-16:15
שיעור ברמת השרון מ- 17:00-18:00
היפ-הופ מ-18:30-19:30

יום שני-
לימודים עד 12:00
פלמנקו מ-15:30-16:45
שיעור בראש העין מ-17:00-17:50

יום שלישי-
לימודים עד 13:30 
צופים מ- 17:00-19:00

יום רביעי-
לימודים עד 13:30
ג'אז מודרני-להקת תזוזה מ- 15:15-16:15
שיעור בראש העין מ- 17:30-18:30
להקת מחול בחטיבה מ-19:15-20:30

יום חמישי-
לימודים עד 14:30
חופש מחוגים !

יום שישי-
לימודים עד 12:40
צופים מ-15:00-17:00

יום שבת-
נוסעת לבקר את אח שלי בחיפה :)
















:) the end

תגובה 1:

  1. אור,
    נהדר! בחרת לכתוב ולספר על עצמך מזוויות שונות ופתחת לנו חלון לעולמך המלא תוכן ועניין.
    הוספת תמונות מתאימות. (אפשר להוסיף להן כיתוב....)
    המשיכי כך
    אורלי

    השבמחק