יום ראשון, 6 באפריל 2014


פרק 4 – סיכום.

בלוג השורשים שלי (אור אפריאט) הוא לפי דעתי בלוג שמעוצב יפה, עם ניסוח ברור ודברים מעניינים.

תהליך העבודה היה מעט קשה כשהייתי צריכה לשאול על המשפחה כל כך הרבה שאלות, למצוא מקורות מידע נכונים, לקחת בחשבון שיש אנשים במשפחתי שאולי לא זוכרים פרטים מסוימים, להכיר את המחשב וליצור את אילן היוחסין.

התהליך עצמו היה מאוד מעניין, מסקרן, מיוחד וגרם לי להבין ולדעת יותר על משפחתי.

הערך המוסף שקיים בעבודה זו הוא בידע שנחשף אלינו, לגלות דברים חדשים כלפי המשפחה ובעיקר לדעת דברים על עצמי, מה יש במשפחה שלי, כמה אנשים סובבים אותי וכו'...

 

גיליתי דברים רבים חדשים על משפחתי אך דבר אחד התחדש לי במיוחד והוא המידע שכתבתי בפרק השלישי על אחי רועי.

 גיליתי על כל הניתוחים שהוא עבר, אמי סיפרה לי על הרגשות שהיא התמודדה איתם באותם רגעים. זה היה ממש מרתק. נהנתי לשמוע ולגלות עוד ועוד דברים על משפחתי.

בתחום המחשבים למדתי איך יוצרים אילן יוחסין. בהתחלה זה היה קצת קשה ולא הבנתי מה אמורים לעשות אך נעזרתי בילדים מהכיתה והצלחתי לעמוד בזה.

מה שהיה חסר לי בעבודה זה האפשרות לעשות את כל הדברים בכיתה ואולי ללמוד דברים מעט יותר קשים ומעניינים. בעיקר היה לי חסר החלק של ההדפסה ויצירת אלבום, אני אישית מעדיפה את העבודת שורשים במתכונת הקודמת של ההדפסה והעבודה הקשה.  כך זה נשאר לתמיד, זה ממוחש וזה פרטי.

 

3 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. אור,
    נהניתי לקרוא את העבודה. ניכר כי השקעת זמן ומאמץ בהכנתה.
    פרקי העבודה- כל הפרקים נמצאים.
    כתבת יפה ובהרחבה על עצמך התחביבים והעיסוקים.
    התייחסת בעבודתך בקצרה לסיפור החיים של הורייך ואחייך.
    סיפור חייו של רועי התמודדותו והתמודדות המשפחה ראויה להערצה. התרגשתי מאוד מהסיפור ומהאופן הפתוח, המקבל והמשתף בו הצגת את הדברים. אין ספק שזהו החינוך של הבית.
    חפץ שעובר במשפחה- סיפור נהדר ומרגש. וכך "על הדרך" הכנסת גם את סבא וסבתא לעבודה! יכולת להוסיף תמונה שלהם.
    עץ המשפחה – עבדת יפה בתוכנת Myharitage
    פרק הסיכום – כתוב יפה וברור. ניכר שנהנית והפקת מידע חשוב ומעניין על המשפחה וגם למדת יישומים חדשים בתחום התקשוב. שמחתי לקרוא שהתמודדת עם קשיים והצלחת למצוא להם פתרונות. מסכימה אתך על מוגבלות הבלוג בכך שכדי לראות את העבודה צריך לפתוח מחשב אך אפשר גם לצפות בסמרטפון. ותמיד ומכל מקום תוכלי להוסיף עוד מידע על בני המשפחה הנוספים (סבים שלא כתבת עליהם ולבטח יש להם סיפור מעניין שישמחו לספר). ואם חשקת בעבודה כרוכה כספר תמיד אפשר להעתיק את המידע למסמכי וורד להדפיס ולכרוך.
    כמו כן שילבת תמונות ועיצבת יפה את הבלוג.
    יפה מאוד! ריגשת אותי!
    אורלי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      בקשר למה שאמרת-
      לסבא וסבתא שלי אין תמונה ביחד... לפחות לא לפי מה שידוע לי או לפי מה שנמצא בהישג יד.
      וגם לא יכולתי לכתוב על הסבים והסבתות האחרים שלי בגלל שהם מתו עוד לפני שהכרתי אותם.
      שוב תודה! :)

      מחק